U aplikaciji eZaKi, dostupnoj i u mrežnoj i u mobilnoj verziji, možete se koristiti svojom digitalnom članskom iskaznicom, provjeriti status svojih posudbi i rezervacija, produžiti ih, kao i upravljati svojim osobnim podacima.
eZaKi aplikacija olakšava vam odlazak u knjižnicu!
Koje mogućnosti nudi aplikacija eZaki ?
U Aplikaciji eZaki možete se upisati i obnoviti članstvo, plaćati bankovnim karticama, koristiti svoju digitalnu člansku iskaznicu, provjeriti status svojih posudbi i rezervacija, produžiti ih i slično. Putem aplikacije eZaki možete posuditi i preuzeti e-knjigu.
Kako mogu preuzeti aplikaciju eZaki ?
U Aplikacija eZaki može se preuzeti s mrežnih stranica Gradske knjižnice Solin na mobilne uređaje i tablete s operativnim sustavima Android i iOS te računala s operativnim sustavima Windows i macOS(putem mrežnih preglednika Google Chrome, Samsung Internet, Microsoft Edge ili Safari). Aplikacija je dostupna za korištenje i bez preuzimanja, izravno na mrežnim stranicama Kataloga Gradske knjižnice Solin.
Zašto sustav javlja da je profil nepoznat?
Sustav javlja da je profil nepoznat u slučajevima kada registracija nije dovršena do kraja. Potrebno je odraditi sve korake registracije da biste bili uspješno prijavljeni.
Pokušavam se prijaviti, no sustav javlja da je profil privremeno blokiran.
Profil se blokira ako ste 5 puta uzastopno unijeli krivu zaporku. Blokada traje 5 minuta, nakon čega možete pokušati ponovno se prijaviti.
Što znači “Invalid token” poruka sustava?
Ova poruka sustava javlja se kada u nekoliko navrata pokušavate promijeniti zaporku, ali za potvrdu niste koristili poveznicu iz posljednjeg e-maila pristiglog u sandučić e-pošte, već neku iz prethodnih e-mailova.
Član sam knjižnice, ali ne vidim svoje podatke nakon registracije u aplikaciji eZaKi.
Provjerite jeste li se registrirali u aplikaciju s istom e-adresom koju ste naveli u svojim podacima u knjižnici. U slučaju da se e-adrese razlikuju, odaberite Povezivanje članstva te unesite broj iskaznice i PIN koji možete dobiti u knjižnici.
Što je korisnički PIN i kako ga mogu dobiti?
PIN služi za povezivanje članstva nakon registracije i prijave te povezivanja članstva.
Ako već imate članstvo u knjižnici, ali ste se registrirali adresom e-pošte koja nije vezana za članski broj, prilikom prve prijave u aplikaciju odaberite Povezivanje članstva.
Povezivanje se vrši unosom broja iskaznice i PIN-a.
PIN možete zatražiti osobno u knjižnici uz predočenje članske iskaznice i osobnog dokumenta ili online (na e-adresu: posudba@knjiznicasolin.hr pošaljite ime i prezime, članski broj i OIB).
Podatak o PIN-u nalazi se i u Podacima o članu u aplikaciji eZaKi.
Važno! Na jedan profil odrasli član može povezati i članske brojeve djece mlađe od 15 godina. Na jedan profil ne mogu biti povezani članski brojevi više odraslih osoba.
Prilikom dolaska u knjižnicu prijavio sam promjenu e-adrese i više se ne uspijevam prijaviti u aplikaciju.
Ako želite koristiti drugačiju e-adresu vezanu za svoje članstvo, u aplikaciju se trebate ponovno registrirati s tom, novom adresom koju ste prijavili u knjižnici.
Imam dvoje djece, profil jednog djeteta sam povezao sa svojim profilom, ali profil drugog djeteta ne uspijevam.
Ako e-adresu drugog djeteta nije e-adresa koju roditelj koristi u aplikaciji ili nije upisana, treba je uskladiti. Također, profil djece starije od 15 godina ne može biti povezan s profilom roditelja, već se mora samostalno registrirati u aplikaciju sa svojom e-adresom.
Kako mogu upisati dijete online, a nisam član knjižnice?
Potrebno je registrirati se u aplikaciji, potom prijaviti i na početnoj stranici odabrati Upis te unijeti djetetove podatke
Zašto ne vidim svoj profil, nego samo djetetov?
U gornjem desnom kutu nalazi se padajući izbornik u kojem možete odabrati željeni profil.